Општи услови на работење

Договорни страни

Секоја нарачка на нашата веб-страница се смета за купопродажен договор, во кој договорните страни на страната на продавачот се фирмата Рубио ДОО, Караѓорѓева 33, Врање, МБ: 21668940, ПИБ: 112412624 (во натамошниот текст: Продавач или Lussuria.mk), и физичко или правно лице кое одлучува да регистрира нарачка на нашата страница (во натамошниот текст Клиент).

Работното време на Продавачот за информации е 08:00 – 16:00 часот и во тој период сите потенцијални купувачи ќе можат да побараат каква било информација. Регистрацијата на нарачките може да се врши нон-стоп 24/7, освен во случај на работи за одржување на страницата.

Lussuria.mk се обврзува да ја достави целата роба нарачана од страна на Купувачот во договореното време, на адресата регистрирана од Купувачот. Тоа мора да биде токму нарачаната роба, во исправна и неоштетена состојба, по однапред договорена цена.

Клиентот се обврзува да остави точни информации при регистрирањето на својата нарачка на веб-страницата Lussuria.mk како и да плати за робата по договорената цена при прием на робата.

Достава и Плаќање

Начини на достава

Секоја нарачка поставена на веб-страницата Lussuria.mk се доставува со курирската служба Еко Лоџистик.

До моментот на испорака на пакетот, целата одговорност поврзана со робата и пакетот е на Продавачот. По приемот на пакетот, клиентот е должен да ја провери физичката состојба на пакетот, а во случај на оштетување веднаш да го пријави на курирот. Секое оштетување на робата што може да постои а доколку пакувањето било во ред, е одговорност на Продавачот.

Цената на достава за цела Македонија е 199 денари.
Нарачките над 4000 денари автоматски добиваат бесплатна достава.

Стандардно време за испорака за сите нарачки е 3-7 работни дена. Времето на испорака се мери од утрешниот работен ден на нарачката доколку се избере плаќање при преземање или од денот на регистрирана уплата доколку се избере плаќање однапред.

Во случај на итност, слободно контактирајте не, ние ќе ти излеземе во пресрет ако е можно.

Начини на плаќање

Нарачките на веб-страницата Lussuria.mk  може да се платат на три начини – плаќање со картичка, плаќање во кеш при достава и плаќање однапред на нашата сметка.

Без оглед на избраниот начин на плаќање, нашата страница не наплаќа дополнителни трошоци за провизија, но курирот, при испорака и подигање пари за готовина при испорака, ќе наплати провизија за пошта за уплата на пари на сметката.

– При изборот за плаќање со картичка, денот на нарачката се смета за нулти ден од рокот на испорака.
– При изборот на плаќање при достава во кеш, денот на нарачката се смета за нулти ден од периодот на испорака.
– При изборот на авансно плаќање, денот на регистрација на уплатата се смета за нулти ден од рокот за испорака.

Во случај на итност, слободно контактирајте не, ние ќе ти излеземе во пресрет ако е можно.

Податоците за уплата на сметката можете да ги видите овде.

Замена и враќање

Се трудиме секогаш да излеземе во пресрет, разбираме дека грешки се случуваат – понекогаш и самите ги правиме. Сакаме да уживаш во нашата облека на совршен начин, без оглед на пречките. Доколку наидеш на некакви потешкотии, слободно контактирајте не, ние ќе се потрудиме да ги решиме што е можно поефикасно.

Замена на роба

Замената на робата е можна, без оглед на причината, во рок од 30 дена од денот на испораката на нарачката.

Продавачот ги сносува трошоците за транспорт на замена на робата во случаеви кога е испратена погрешна роба, оштетена роба, неисправна роба, користена роба или е испратен исправен производ, но со погрешна големина.

Купувачот ги сносува трошоците за транспорт на замената ако е нарачана погрешна роба, купувачот повеќе не ја сака нарачаната роба и сака друга или големината не му одговара на купувачот и му треба друга. Робата што се враќа како замена мора да биде совршено и оригинално спакувана во оригиналното пакување, кое мора да биде неоштетено.

Робата не смее да се пере или користи. Доколку овие услови не се исполнети, продавачот го задржува правото да не го почитува правото на размена на робата.

Враќање на робата

Враќањето на робата е можно, без оглед на причината, во рок од 30 дена од денот на испораката на нарачката.

Купувачот ги сносува трошоците за транспорт на робата до продавачот, а продавачот се обврзува да му го врати целиот износ на вредноста на нарачката на купувачот, доколку се врати целата нарачка или вредноста на робата што се враќа.

Робата која се враќа мора да биде совршено и оригинално спакувана во оригиналното пакување, кое мора да биде неоштетено, а робата  не смее да биде исперена или користена. Доколку овие услови не се исполнети, продавачот го задржува правото да не го почитува правото да ја врати робата.

Правила за хигиена

Се надеваме дека сите сме свесни за специфичноста и чувствителноста на робата што ја продаваме и дека кога станува збор за долната облека, станува збор за хигиенски чувствителна тема. Имајќи предвид дека долната облека се користи во контакт со интимните делови од телото, мора да знаете дека доколку сакате да ја пробате робата по приемот, тоа можете да го направите само преку вашата гардероба.

Доколку на вратената роба се забележи дека е пробана без почитување на правилата – враќањето или замената нема да се прифати и робата  ќе му биде вратена на првичниот купувач.

Имај во предвид дека како и сите други продавачи на овој тип на стоки, не можеме да прифатиме враќање или замена на гаќи или чорапи.

Како да знаете дали сте го избрале вистинскиот број за себе? Прочитајте повеќе за тоа во статијата Водич за големини.

Рекламации

Секогаш се трудиме сè да биде во најдобар ред, но понекогаш се случува дури и покрај најдобрите намери и нашите сопствени напори, работите да тргнат наопаку. Понекогаш одговорноста е на наша страна, понекогаш одговорноста е на трето лице – но секако не сакаме некој од потрошувачите да биде незадоволен од кој било производ или услуга.

Имате право на рекламација за каква било основана несовршеност!

Без разлика дали се работи за испорака на погрешен производ или големина, или се работи за испорака на оштетен производ или пакување – имаш право да поднесеш рекламација.

Според Законот за заштита на потрошувачите, имаш право да направиш рекламација 2 години од датумот на купување. Продавачот има законска обврска да одговори на твојата рекламација во рок од 8 дена. Секоја рекламација мора да биде испроцесирана во согласност со законот. На крај, купувачот мора да биде информиран за резултатот на рекламацијата, односно дали рекламацијата е прифатена или одбиена.

Во случај на рекламација, те молам да не искотактирашпо е-пошта, а ние ќе ја продолжиме комуникацијата во писмена форма. Наведи го бројот на нарачката во насловот на е-поштата и опиши го проблемот во текстот и евентуално прикачи слика. Колку повеќе информации – толку подобро, бидејќи полесно ќе дојдеме до правично решение.

Заштита на лични податоци

Сите лични податоци што ги оставаш на веб-сајтот Lussuria.mk не се проследуваат до трето лице, туку се чуваат заштитени на нашиот сервер. Податоците се користат во зависност од потребата само за комуникација со клиентите, обработка на нарачки, креирање адресници во курирската служба.

Во зависност од потребата, секој од сегментите на нашата организација ги гледа само потребните податоци за својата работа, а пристап до комплетните податоци за нарачката има само менаџментот.

Коментарите и оценките што ги оставаш на нашата страница се јавно видливи. Освен самиот коментар, останатите твои податоци не се јавно достапни.

Дигиталните колачиња на страницата Lussuria.mk помагаат да го имашнајдоброто можно искуство кога ја разгледуваш страницата. Колачињата помагаат да се зачуваат податоци за твоите пребарувања, прегледи и податоци што си ги внел. Ова го подобрува корисничкото искуство при повторени посети. Колачињата остануваат активни една година од последната употреба.

Податоците поврзани со регистрацијата на корисникот се користат само заради подобро користење на нашата страница и полесно нарачување. Сите податоци собрани од регистрирани корисници не се споделуваат со трети лица, туку се обработуваат и се користат само за внатрешни цели.

Податоците потребни за регистрирање на нарачката се само потребните податоци за да може непречено да се заврши нарачката. Бараните податоци се користат исклучиво за внатрешни цели за успешна обработка на нарачката и нема да бидат споделени со трето лице.

Податоците што се користат за креирање адресници во системот на курирска услуга се чуваат под најстрога заштита на приватноста. Ваквите податоци се бришат од системот на курирска служба во законскиот рок.

Податоците што се користат за креирање на фактурите се само основните податоци за клиентите неопходни за креирање на фактурата без информации за контакт на клиентот.

На барање на купувачот, неговите податоци може да се избришат од базата на податоци на продавачот. Доколку сметаш дека ти се бараат податоци за кои мислиш дека не се неопходни за обработка на нарачката, те молиме да не исконтактираш.